Forum Forum Starszoharcerskiej Drużyny Żeńskiej z Poznania :) Strona Główna
->
Dokumenty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Strefa wydarzeń
----------------
Na bieżąco..
Biwaki :)
ZIMOWISKO 2012
Strefa drużyny
----------------
Propozycje z Hufca i Chorągwi
Wspomnienia:)
Dokumenty
Sprawności
KRONIKA
SKŁADKI
FOTOgraf
PROPORCOWA
OBÓZ 2011
Funkcje
Strefa zastępów
----------------
Granatki :)
Kaktusiki :)
Strefa użytkowników
----------------
ADMINKA
Strony internetowe
Opinie, propozycje
Pogaduchy o pierdołach :)
Archiwum
----------------
ZIMOWISKO 2009
OBÓZ 2009
Zimowiska 2009/2010
OBÓZ 2010
CAŁA RESZTA
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Oli
Wysłany: Sob 20:26, 05 Wrz 2009
Temat postu:
To już ostateczna wersja i taka jakiej należy się trzymać i zgodnie z którą pewne rzeczy będą egzekwowane
Radzę by zastępowe dopilnowały aby ich zastępy się z tym zapoznały, proszę nie traktować tego jako groźby
Oli
Wysłany: Sob 20:19, 05 Wrz 2009
Temat postu:
REGULAMIN
1. Jedna mówi reszta słucha!
2. Każda DYSKietka winna informować drużynową o odwołaniu swojej obecności na zbiórce min. 2 dni przed jej odbyciem. W przypadku nie przyjścia na zbiórkę bez podania wcześnie powodu, każda DYSKietka winna jest przynieść na następną zbiórkę coś dobrego do jedzenia.
3. Podczas zbiórki nie używamy komórek.
4. Każda Dyskietka ma obowiązek uczestniczyć każdorazowo w akcji zarobkowej i odstania 2 h dla szczepu.
5. Mundur harcerki powinien być zawsze czysty i schludny oraz posiadać wszystkie części umundurowania. Do pełnego umundurowania zaliczamy: parciany pas, czarne getry, obuwie turyst. Sięgające powyżej kostki, bluzę mundurową i spódnicę, zielone spodnie moro, kapelusz, czarną kurtkę, koszulkę DYSK-u, krótkie spodenki (Wykluczamy krótkie spodenki z pełnego umundurowania do czasu ich wprowadzenia) .
6. Na biwaki zabieramy pełne umundurowanie, menażki, zgody rodziców, próby harcerskie, śpiewnik, śpiwór, latarkę i inne potrzebne rzeczy.
7. Przychodzimy zgodnie z ustaloną godziną zbiórki i wychodzimy po jej zakończeniu. spóźnienie wcześniej nie zapowiedziane jest karane taką ilością przysiadów co minut.
8. Podczas trwania rocznicy Powstania Warszawskiego na pasie z lewej strony nosimy czarną przepaskę. Za brak przestrzegania grozi zabranie pasa do następnej okazji mundurowej.
9. Do munduru nosimy związane włosy. Za brak przestrzegania grozi „Czochraniec”
10. Nie malujemy się do munduru (dopuszczalny makijaż korekcyjny).
11. Nie nosimy żadnej biżuterii ani ozdób do munduru.
12. Nie przeklinamy i nie obrażamy drugiej osoby (kara 15 przysiadów).
13. Każda Dyskietka w razie ewentualnego spóźnienia, powinna wcześniej uprzedzić drużynową.
14. Zawsze odpisujemy na SMS-y albo w inny sposób czy będziemy obecne.
15. Podczas trwania zajęć nie przeszkadzamy w ich prowadzeniu i staramy się aktywnie uczestniczyć.
16. Rada drużyny odbywa się 2 razy w roku na obozie letnim i zimowisku. W radzie drużyny uczestniczą: drużynowa, przyboczne, zastępowe i 2 wybrane osoby spośród dziewczyn przyjętych do drużyny.
Julita:)
Wysłany: Śro 18:47, 22 Paź 2008
Temat postu:
halo halo
aczy ktos powiedzial ze ja sie pod nim podpisuje
....
ale spoko spoko... przemyslę.. przespie się z tym wyborem
Szyszka
Wysłany: Śro 18:45, 22 Paź 2008
Temat postu:
ojej dziękujemy Oli:* teraz mam nadzieję każda DYSKietka będzie przestrzegać regulaminu, do którego same wprowadzałyśmy zmiany na radzie drużyny
Oli
Wysłany: Śro 15:33, 22 Paź 2008
Temat postu:
Wnioski do Regulaminu
ad pkt. 2
"Bez podania powodu nie przychodzisz na zbiórkę, przynosisz na nastepną zbiórkę coś dobrego do jedzenia."
ad pkt. 6
"spóźnienie wcześniej nie zapowiedziane karamy taką ilością przysiadów co minut."
ad pkt. 5
"Wykluczamy krótkie spodenki z pełnego umundurowania do czasu ich wprowadzenia."
ad pkt. 8
"Za brak przestrzegania grozi zabranie pasa do następnej okazji mundurowej"
ad pkt. 6
"Za brak przestrzegania grozi Czochraniec"
ad pkt. 16
"Rada odbywa się w okolicy zimowiska / obozu, w Radzie uczestniczą wszystkie osoby przyjęte do drużyny."
Oli
Wysłany: Śro 15:29, 22 Paź 2008
Temat postu: Regulaminek :)
REGULAMIN
1. Jedna mówi reszta słucha!
2. Każda DYSKietka winna informować drużynową o odwołaniu swojej obecności na zbiórce min. 2 dni przed jej odbyciem.
3. Podczas zbiórki nie używamy komórek.
4. Każda Dyskietka ma obowiązek uczestniczyć każdorazowo w akcji zarobkowej i odstania 2 h dla szczepu.
5. Mundur harcerki powinien być zawsze czysty i schludny oraz posiadać wszystkie części umundurowania. Do pełnego umundurowania zaliczamy: parciany pas, czarne getry, obuwie turyst. Sięgające powyżej kostki, bluzę mundurową i spódnicę, zielone spodnie moro, kapelusz, czarną kurtkę, koszulkę DYSK-u, krótkie spodenki.
6. Na biwaki zabieramy pełne umundurowanie, menażki, zgody rodziców, próby harcerskie, śpiwór i inne potrzebne rzeczy.
7. Przychodzimy zgodnie z ustaloną godziną zbiórki i wychodzimy po jej zakończeniu.
8. Podczas trwania rocznicy Powstania Warszawskiego na pasie z prawej strony nosimy czarną przepaskę.
9. Do munduru nosimy związane włosy.
10. Nie malujemy się do munduru (dopuszczalny makijaż korekcyjny).
11. Nie nosimy żadnej biżuterii ani ozdób do munduru.
12. Nie przeklinamy i nie obrażamy drugiej osoby (kara 15 przysiadów).
13. Każda Dyskietka w razie ewentualnego spóźnienia, powinna wcześniej uprzedzić drużynową.
14. Zawsze odpisujemy na SMS-y albo w inny sposób czy będziemy obecne.
15.Podczas trwania zajęć nie przeszkadzamy w ich prowadzeniu i staramy się aktywnie uczestniczyć.
16. Rada drużyny odbywa się 2 razy w roku na obozie letnim i zimowisku. W radzie drużyny uczestniczą: drużynowa, przyboczne, zastępowe i 2 wybrane osoby spośród dziewczyn przyjętych do drużyny.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par
HEDONISM
Regulamin